Libro de visitas | Guest book

Mensaxes recibidas | Mensajes recibidos | Received messages:

Ortigueira Rock '05

Este ano celebrarase o 1º Ortigueira Rock '05. Un festival de música alternativa á que estamos acostumbrados, e que suxeriu moita xente. O 20 de agosto, a estrea. Máis informacion en www.ortigueirarock.tk

Ortigueira [04/08/2005 15:08]

Ortigueira Rock '05

Ortigueira [04/08/2005 15:08]

Rutas

Ayer Martes, estuve en Ortigueira siguiendo la ruta número 1, que se describe en esta web. Muy bien descrita por cierto. También me fue muy útil la información sobre los lugares donde comer, así que, una vez de vuelta en casa aprovecho la ocasión para felicitarles.

Cangas [03/08/2005 19:08]

No me gusta

Digo que NO ME GUSTA nada como está enfocada esta web, la veo bien graficamente, pero muy repetitiva en contenidos que lo único que hacen es perder al internauta y llega un momento en el que ya no sabes lo que has visto, pues parece que siempre ves lo mismo. Las fotos son demasiado pequeñas y no se puede apreciar nada, no se, podiais estiraros un poquito más, que hay alguna web sobre Ortigueira que tiene buenas fotos y a un tamaño decente.
La web del Festival Celta está muy bien, pero no así la información imprescindible, me refiero a que las fechas del festival deberían de estar de una año para otro y las actuaciones teniais que ponerlas como mínimo con un mes de antelación.

Suiza [02/08/2005 07:08]

Noraboa pola páxina

Hola, noraboa pola páxina desde o cercano Concello de O Vicedo (Lugo). Pareceume moi completa e con abundante información (non só fotos). Ánimo e a seguir así.

O Vicedo [22/07/2005 11:07]

no se

es muy bonito ese pueblo pero m han dicho q es aburrido..... viva el punk y la anarquia

venezuela [20/07/2005 21:07]

Vacaciones Norte Argentina

Me encanta el sitio!!!!! MUy pero muy bueno!.
Acabo de volver de las Cataratas del Iguazu, en Argentina-Brazil, y se las recomiendo!!!

Mabel

Posadas [12/07/2005 22:07]

Decepción

Tanto era o que tiña oído e leído sobre o festival do Mundo Celta de Ortigueira que este ano levoume a participar dél; e teño que decir que me decepcionou bastante....moito. A primeira e mais grande decepción leveina nada mais chegar o sitio de acampada onde a sensación de estar nun festival celta era imperceptible; penso que no sitio de acampada deberianse organizar cousas que tiveran que ver co mundo celta ( xogos celtas, costumbres, tradicións....) e prohibir outras cousas que neste momento se fan alí. Nestes momentos a acampada e unha festa paralela que nada ten que ver co espiritu celta que eu pensaba ía atopar alí.
A fama que ten o festival merece algo mellor.

Rois [11/07/2005 18:07]

Festas

É verdade que este ano ven El Canto del Loco ás festas?

Burela [08/07/2005 12:07]

fiestas patronales

Quería saber donde puedo encontrar un programa de las fiestas de Santa Marta de Ortigueira. El año pasado me gustaron mucho y quería repetir este año. Muchas gracias por la información.
Teneis una villa preciosa!

a coruña [06/07/2005 17:07]

s

tamen e o unico que temos a paxina,pouqe do resto asi que se acaba o festival e a patrona isto morre e agora que vai perder o pp xa non nos toca nada.chegou o noso fin e por certo o festival deste ano eh unha merda.sinto dicilo pero eh asi.

q [14/06/2005 11:06]

Profesora

Enhorabuena por la web. Como extranjera que tiene una casa en la parroquia de Loiba me alegro mucho, ver tantas informaciones sobre la región que quiero tanto.
Un saludo de Alemania

Alemania [06/06/2005 12:06]

busco...

Hoxe fun a educARTE e estiven nun "miniconcerto" no que interpretaban cancións de películas, púxoseme a pel de galiña... Sobre todo por un rapaz que tocaba o saxo, ou a trompeta, non me lembro, púxolle moito sentimento, querería dicirlle que encantoume a súa actuación. Non sei se é Berto ou Xosé, se alguén sabe del dicirlle que é o mellor. Da nena da camiseta de cores. El sabe quen son.

Narón [02/06/2005 16:06]

nostalgicos

para los que llevamos esta peqeña tierra en nuestro corazon desde la distancia durante el invierno, esta web hace q la tengamos un poqito más cerca

Madrizz [17/05/2005 00:05]

Hai que mellorar

Hoxe por primeira vez visitei a vosa páxina web e teño que dicir que deixa moito que dexesar. É un pouco escasa de contido e poucas cosas se poden solicitar a traves da rede.
Espero que esta crítica sirva para mellorar. Un saúdo.

cerdido [16/05/2005 19:05]

Hai que mellorar

Espero que esta crítica sirva para mellorar. Un saúdo.

cerdido [16/05/2005 19:05]

gracias por el festival2004

soy voluntario de proteccion civil de granada, y llevo dos años yendo a ortigueira. Espero este 2005 poder ir a seguir prestando apoyo a la organización del mismo. espero vernos por alli

proteccioncivil iznallozgranada [05/05/2005 19:05]

felicidades

enhorabuena por la web, que la otra ya se quedaba un poco obsoleta tanto en contenido como en forma, asi podemos mantenernos informados los que estamos fuera de todo lo que sucede en nuestra comarca.

madrid [05/05/2005 16:05]

noraboa

noraboa pola páxina. clara e diáfana. o mellor para os que botamos de menos a vila: as fotos varias ó abrir o portal. Tamén felicitarvos pola páxina do festival. Moi simpática. Gracias.

a coruña [03/05/2005 10:05]

Vaya web!!!!!!!!!!!!!!!

Enhorabuena por la página web. Está muy bien. Tanto a nivel de contenidos como de línea gráfica.

Madrid [30/04/2005 14:04]

Anterior | Anterior | Previous    Seguinte | Siguiente | Next